Používate nepodporovaný prehliadač
Feedback

O nás

Naša misia:
poskytovať najrozsiahlejšiu databázu verejných zákaziek s najvyššou kvalitou zákazníckeho servisu.


Našou ambíciou v Tender Service je pomôcť Vám zvýšiť zisky a vyhrať verejné súťaže. Kým my pre Vás hľadáme vhodné zákazky, Vy sa v rámci ušetreného času môžete sústrediť na prípravu ponúk pri uchádzaní sa o ne. Teda sa môžete sústrediť priamo na predaj. 

Tu je náš recept na Váš úspech:
najväčšia databáza zákaziek + individuálne vyhľadávacie profily + vysoko kvalitná zákaznícka podpora
= získate zákazky, ktoré vyhovujú Vášmu zameraniu a o ktoré máte záujem.

 

Náš príbeh

Spoločnosť Tender Service, s.r.o. pôsobí na Slovensku od roku 2004 a je súčasťou úspešnej medzinárodnej spoločnosti Tender Service Group. Od začiatku je služba na zasielanie verejných obchodných súťaží e-mailom prevádzkovaná na internetovom portáli www.tender.sk. Z nášho sídla v Trnave Vám vďaka nášmu profesionálnemu tímu poskytujeme osobnú zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu alebo e-mailom.
 
"Tender Service Group" vznikla v roku 2004 pri príležitosti rozšírenia EÚ zriadením pobočky na Slovensku a v Českej republike. História však siaha až do roku 2001, kedy naša spoločnosť vytvorila spoločnú platformu s úradným vestníkom v Rakúsku. Od tej doby je naším cieľom zjednodušiť prístup k verejným zákazkám pre všetky firmy bez ohľadu na ich zameranie.
 
TSG poskytuje svoje služby okrem Slovenska aj v Českej republike, Nemecku, Rakúsku, Bulharsku, Španielsku, Poľsku, Slovinsku, Maďarsku, Chorvátsku, Srbsku, Švajčiarsku, Ukrajine, Grécku a Rumunsku. Od roku 2016 ponúkame tiež naše služby v Latinskej Amerike prostredníctvom našej kolumbijskej spoločnosti.
 
Vynikajúca spolupráca v rámci našej skupiny a skutočnosť, že sme viac než 15 rokov na trhu, nám dáva veľké skúsenosti v oblasti poskytovania informácií o zákazkách a umožňuje naozaj kompletný servis.
 
Viac ako 100 zamestnancov sa stará o viac než 12 tisíc zákazníkov, pre ktorých mapujeme cez 4 milióny zákaziek ročne. Vďaka expanzii skupiny naši zákazníci ťažia z rozsiahlych skúseností a informácií o zákazkách z celej Európy i mimo nej a zároveň majú osobný zákaznícky servis vo vlastných krajinách.


Prečo my?

Vzhľadom na to, že internet poskytuje čoraz rýchlejšie a širšie šírenie informácií, spoločnosť Tender Service pomáha Vašej spoločnosti šetriť čas pri zložitom a časovo náročnom vyhľadávaní všetkých informácií o verejných zákazkách. Na Váš email zašleme len prehľad aktuálnych informácií o zákazkách, ktoré sú vhodné a hodnotné pre Vaše zameranie.
 

 Najväčšia databáza verejných zákaziek

Hlavnou výhodou našej služby je denné monitorovanie viac než 40 000 zdrojov zákaziek z verejného i súkromného sektora, čo robí Tender Service Group najväčším zdrojom informácií o verejnom obstarávaní v Európe. 

  • Úspora času a peňazí s prístupom k zákazkám z viac než 40 000 zdrojov z celej Európy, z toho na Slovensku monitorujeme viac než 8 000 zdrojov.
  • Vždy vysoko aktuálne zákazky vďaka dennému monitoringu všetkých zdrojov.
  • Zákazky dostupné z takmer všetkých odvetví
 

 Personalizovaný vyhľadávací profil - aby vyhovoval presne Vašim potrebám

Váš vyhľadávací profil Vám nastavíme priamo na mieru podľa Vami zadaných kritérií. Vďaka tomu nemusíte zložito vyhľadávať vo všetkých odvetviach podnikania, ale dostávate na svoj e-mail len zákazky z Vášho oboru podnikania.

  • Flexibilné nastavenie vyhľadávania: podrobné vyhľadávacie kritériá nastavíme pomocou kľúčových slov a kódov produktov, stavebných prác a služieb (CPV kódov), viacúrovňové nastavenie vyhľadávania (výnimky slov či kódov) nám umožňuje nastavenie individuálneho zamerania presne podľa Vašich preferencií. 
  • Precízne profilovanie našimi expertami: Vy nám poviete čo potrebujete a my Vám vytvoríme individuálne vyhľadávacie profily priamo na mieru.
  • Denne nové informácie o zákazkách: Každý deň Vám pošleme e-mail s informáciami s novými aktuálnymi informáciami o Vašich obchodných príležitostiach.
 

 Sťahovanie do formátu XLS

Naša nová funkcia „Exportovať do XLS" umožňuje exportovať zoznamy verejných zákaziek do Excelu, a to buď priamo v zaslaných emailoch so zákazkami alebo zo zákazníckeho účtu na našom webe. Tieto zoznamy je možné použiť na filtrovanie a triedenie Vašich verejných zákaziek pomocou veľmi jednoduchého a známeho tabuľkového softwéru, ktorý zvládne každý. Prehľadne usporiadané zákazky vo formáte XLS následne môžete:

  • doplniť o vlastné informácie o zákazníkovi alebo projekte, 
  • zoradiť podľa vlastných kritérií (podľa obstarávateľa, predpokladanej hodnoty,…), alebo
  • obohatiť o Vaše poznámky.
 

Najlepšia podpora nášho tímu zo zákazníckeho servisu

Základom kvalitných a spoľahlivých služieb nášho portálu je komunikácia. Kladieme na ňu obrovský dôraz. Podpora zákazníkom nie je “vízia” ale dennodenná realita. Len vďaka úzkemu kontaktu s našimi zákazníkmi môžeme pochopiť ich konkrétne potreby a zamerať na ne zodpovedajúce informácie o zákazkách prostredníctvom individuálnych vyhľadávacích profilov a v prípade potreby ich flexibilne upraviť.

  • Osobný konzultant namiesto mentality call centra: Každý zákazník má v našej spoločnosti priradeného vlastného konzultanta, s ktorým komunikuje akékoľvek požiadavky, priania či zmeny. Naši konzultanti zodpovedajú Vaše otázky ohľadom vyhľadávania zákaziek, súťažných dokumentov, lehôt a pod.
  • Dlhoročné skúsenosti: Náš tím konzultantov pracuje s verejným obstarávaním už niekoľko rokov a tak budete mať prospech z našej širokej škály skúseností.
  • Znalosť rôznorodých odvetví vychádzajúca z dlhodobých vzťahov s našimi zákazníkmi z takmer každého oboru podnikania. Dokážeme nastaviť akýkoľvek profil a poskytnúť tak verejné zákazky pre akúkoľvek firmu.


Rýchlo a jednoducho!

 
Databáza zákaziek Osobný konzultant E-mail Rast
Denne monitorujeme viac než 40 000 zdrojov zákaziek v rôznych krajinách. Priradíme Vám osobného konzultanta, ktorý rozumie Vašim potrebám. Denne Vám zasielame e-mail len so zákazkami dôležitými pre Váš biznis. Šetríme Váš čas a peniaze kým Vaše obchody rastú.
 
 


Stále nie ste presvedčený?

Prečítajte si čo hovoria naši zákazníci...

Ing. Dušan Petránek z T.O.P. HOLDING, a.s.:
"Túto službu využívam už niekoľko rokov a vďaka nej sme v zásade neprišli o žiadne informácie čo sa týka možnosti účasti vo výberových konaniach a hlavne čo je pozitívne, že sme i niekoľko výberových konaní vyhrali."

Viac referencií nájdete tu

alebo sa presvedčte sami - vyskúšajte BEZPLATNÉ 7-dňové testovanie a zažite plný a neobmedzený prístup k službe.